2014. május 1., csütörtök

1.rész

Az új srác


Az osztályban majdnem mindenki telefonozott, a többiek beszéltek. Egyedül én ültem egy magamban. Épp becsengettek első órára mikor megérkezett az új fiú az osztályunkba, Tom. Mesélt egy-két dolgot magáról majd az ofő leültette az egyik padba. Épp mellém. Mélykék szeme volt és fekete haja.
 -Szia!-köszönt oda egy fél mosolyt ejtve.
-Szi..a!-nyögtem ki végül egy sor ámuldozás után. Ekkor ránk szólt a tanár hogy ne beszéljünk mert fontos dolgokat mond !Kis idő elteltével ki is csengettek. Ekkor azonnal rohantam Samhez !!
-Képzeld!-kezdtem.-az új srác Tom hozzám szólt .-mondtam izgatottan.
-És mit mondott? -azt hogy "SZIA" -válaszoltam
-És még ?-folytatta a kérdezősködést.
-Csak annyit hogy szia!
 -Hát...nem túl sok.. -de legalább megszólított. Ekkor becsöngettek ,így bepakoltunk a szekrényünkbe és rohantunk is órára.A tanár még nem volt bent. Vártunk vagy 10 percet majd bejött az osztályfőnök.
-Gyerekek!A fizika tanár sajnos lebetegedett és egyenlőre még nincs ki helyettesítse. Ezáltal lyukas órátok lesz ! - fejezte be.
Az osztály ujjongott jobban mondva őrjöngött Persze csak miután az ofő kiment. Ekkor valaki megszólított.--És hogy is hívnak? -fordult felém Tom. Teljesen elvörösödtem. Óvatosan Sam felé fordultam. Láttam rajta hogy ő is épp annyira izgatott mint én.
-July. July Jonhs.-mondtam izgatottan -És téged?
-Szép név. Engem Tom Coxnak. -felelte. Megpillantottam a táskája mellett egy gitár tokot.(úristeeen gitározik!!)
-Gitározol?
-Igen, de nem nagyon emlegetem..-mondta
-Pedig ez szuper! Figyelj,következő óra ének. Nem játszanál valamit?-kérdeztem.
-Am..most nem.Bocsi.De ha van kedved holnap gyere át hozzánk!- mondta
-Igen persze!!!-mondtam izgatottam. (Wáó holnap megyek Tomékhoz! Azta.) Ekkor hirtelen odajött Sam.
-July,gyere..gáz van!-mondta én ekkor megijedtem.Sam nem szokott ilyen komoly lenni.!
-Tom..most sajnos mennem kell..-mondtam szomorúan.
-Semmi gond.Majd máskor folytatjuk!Akkor holnap?
-Igen. Szia!
-Szia.-köszönt el. Rohantam Samhez hogy megtudjam mi történhetett. Nagyon megijedtem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése