2014. május 2., péntek

2.rész

Rossz dolgok egy kis jóval


-Ne akadj ki! - kezdte - de az öcséd, Jake .. kórházban van! 
-Mi van?? - teljesen lefagytam! - Miért? Anya miért nem engem ívott? 
-Nem vetted fel! annyira el voltál Tommal hogyészre sem vetted! Ès azért van kórházban mert nem kapott levegőt! - válaszolta! 

- Úristen..Jake..! Nem tudod mi baja? - kérdeztem - A doki szerint asztm..asztmás. - válaszolta! Nem tudtam mit tegyek! Úyhogy énekről elkéretőztem majd rohantam a kórházba. Anyát és Jaket hamar megtaláltam! -Szia-köszönt -Jake én annyira aggódtam érted.- mondtam
-Most már jól vagyok! -mondta majd rám vigyorgott - Miért nem megyünk haza?
-Mert még meg kell várnunk a doktort a gyógyszerrel.-válaszolt anya. Kis idő múlva a doki meg is érkezett kezében a gyógyszerel. Elmondta a tudni valókat és már indultunk is haza. Mikor hazaértünk,elpakoltam a táskám majd felmentem skypera és azonnal videóhívást kezdeményeztem Sammel.
-Szia!-köszönt-Na?Minden oké?-kérdezte
-Szia, igen már itthon is vagyunk.
-Az szuper. De mesélj mit beszéltetek Tommal??
-Hát hol is kezdjem.
-Az elején!-válaszolta.
-Jó! szóval..-elmeséltem neki mindent amit csak mondtunk Tommal egymàsnak.
-Wáóó.Ez nagyszerű! Ès mit veszel fel?-kérdezte
-Még nem tudom,de valószínűleg a csőszárú farmerem az ejtett vállú pink blúzommal!:)
-Az marha jól néz ki! De most mennem kell szia!-mondta
-Szia ! -köszöntem el én is. Vacsiztam ,tusoltam majd egy kis tévèzés után mentem aludni.Azonban reggel mikor felkeltem és belenéztem a tükörbe teljesen kiakadtam. Egy hatalmas PATTANÁS virított a homlokomon! :(
-Anya!!-kiáltottam azonnal.-Ez szörnyű!Igy nem mehetek suliba! Így nem láthat Tom sőt senki sem!-mondtam teljesen kiborulva.
-Jajj, July ez csak egy pattanás. Mindenkinek van. Ez a kamaszkorral jár! - próbált meg nyugtatni.Persze sikertelenül.
- Emiatt nem maradsz itthon! Menj keress a neten valami frizurát ami eltakarja!-mondta
-Ez nem ér!-vágtam rá de ő már ki is ment a szobából. Igyhát fekmenten a netre hogy keresek olyan frizurat ami: -takarja a pattanásom -jól néz ki -és persze ami megy a ruhámhoz ! Miután megtaláltam az elváráraimnak megfelelő egy tincset a hajambol fogtam és befontam majd keresztbe vezettem a homlokomon , végül egy csattal letűztem. Egy kis igazgatás után tökéletes volt! felöltöztem majd indultam is a suliba. Mikor a terembe értem még csak negyed nyolc volt ( ilyenkor általában csak én vagyok itt. )Ekkor megpillantottam hogy valaki áll az ablaknál! Közelebb mentem! (Szerintetek ki lehet az? :) )

1 megjegyzés: