2014. május 17., szombat

3.rész

Mégsem szeret?

Tom volt az!
 -Szia! Nem vettelek észre .-mondta - Ma mikor fogsz jönni?
-Még nem tudom..Mikor menjek? - kérdeztem
-Nekem mindegy, de szerintem órák után.
-Rendben! :) -feleltem. Ekkor megérkezett Sam
-Sziasztok!-köszönt
-Szia!-feleltünk szinte egyszerre Tommal! Majd indegyikünk leült a megszokott helyére. Èn Tom mellé Sam pedig a mellettem lévő padba! Angol volt az első óra..Ezt még csak-csak átvészeltük de a következő órán tesin 5 kört kellet futni a suli körül!(A 3.-nál majdnem kidőltem de azért sikerült lefutnom!)Utána fiúk fociztak a lányok röplabdáztak.Játék közben annyira figyeltem Tomot hogy sajnos fejbe talált a labda majd ...elájultam. A tesi tanár azonnal be is vitt az orvosiba! Legalábbis azt hittem ő volt,de nem .Hanem Tom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése