2014. május 24., szombat

4.rész

Újra együtt


Beszéltem még egy kicsit Sammel majd elköszönt és már ment is. Megírtam a házim,ettem, stb.. Reggel amikor felkeltem már nem kellett sírnom és végre kialudtam magam.! :) Reggeliztem majd felöltöztem, és már mentem is suliba! Első óra technika volt,és így nem is találkoztam Tommal! Ugyanis külön vannak a lányok és a fiúk.Következő óra matek volt és ekkor Tom adott egy cetlit. Az volt rá irva: 
"Sajnálom ! Kérlek hallgass végig!" én erre azt írtam vissza: "Nem érdekel! értsd már meg!"A többi órán nem beszéltem senkivel. (még a szünetekben sem.) Majd mikor hazamentem segítettem anyának megcsinálni a vacsit. Krumplipüré volt csirkével! Mikor ezzel végeztünk felmentem a szobámba leckét írni!ekkor valaki kavicsokkal dobálta az ablakom! kinyitottam és kinéztem...Tom -Hagyj békén!  -kiáltottam ki neki! 
-Ne, várj, ha már nem beszélsz velem csak ezt hallgasd végig.-mondta és ekkor gitározni kezdett,majd énekelt! mikor végzett ki kiabáltam neki!:) 
-Gyere fel!-mondtam majd szóltam anyának hogy engedje fel!Mikor felért azonnal megöleltem.


-Sajnálom!..-csak ennyit tudtam kinyögni. 
-Nem baj de gyere velem! -felelte majd megfogta a kezem és magával húzott. 
-Hova megyünk?-kérdeztem. 
-Majd meglátod.-mondta egy ideig még gyalogoltunk és egyszer csak a parkban voltunk. Leültünk egy padra. Majd egymásra néztünk. 
-És most csukd be a szemed. - mondta én becsuktam és vártam. 
- Most nyisd ki! Boldog szülinapot! Ekkor kinyitottam és egy gyönyörű karkötőt nyújtott felém. 
- Én teljesen el is felejtettem... hogy ma van a szülinapom... DE te honnan tudtad?-néztem rá kérdőn. -A kis madarak csiripelték!-felelte mosolyogva. 
-Most komolyan! 
-Na jó. Sam mondta. -Azért remélem tetszik. 
-Persze. - feleltem. Még egy csomó ideig lent voltunk a parkban. (fagyiztunk,beszélgettünk, stb..) Majd utána elmentünk hozzájuk,de előtte beugrottunk hozzánk mert otthon hagytam a mobilom meg Tom mondta hogy hozzak fürdőruhát.Ezután el is indultunk hozzájuk. Mikor odaértünk mondta hogy menjek öltözzek át. -amm..hol a mosdó? 
-Menj egyenesen majd az első ajtó jobbra.-felelte miután átöltöztem és felhívtam anyát hogy ma itt alszok, Tom kopogott. 
-Bejöhetek-kérdezte. 
-Persze már meg vagyok. 
-Szuper akkor menjünk úszni!-mondta hatalmas medencéjük volt.

És a víz is pont jó meleg volt.Mikor már teljesen besötétedett Tom felkapcsolta a kinti lámpát.Minden olyan szép volt. Nagyon sok ideig voltunk már bent a vízben,ezért rápillantottam az órámra.
-Úristen..már éjfél..-mondtam Tomnak aki erre elvigyorodott, majd lebukott a víz alá, odaúszott és ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése