2014. június 1., vasárnap

5.rész

Álom vagy valóság


és..MEGCSÓKOLT!!
-Vagyis csak majdnem mert elkezdett ugatni a szomszéd kutya.
-...-megakartam szólalni de nem tudtam mit mondjak. És szerintem ő sem.Kis idő elteltével azért sikerül megszólalnunk.
-Fel kéne már mennünk aludni-mondtam
-Igen szerintem is-felelte Felmentünk,és átöltöztünk.
-Am..hol fogok aludni?-kérdeztem Tomtól
-Ööö..a szobámba-válaszolta kis gondolkodás után.
-És te?
-Hát majd a kanapén a nappaliban.
-De ..-kezdtem ám ő közbeszólt.
-Semmi de! hiszen ma neked van szülinapod ezért, nem aludhatsz egy kicsi,kényelmetlen kanapén!
-Oké. Jó éjt.- mondtam majd egy puszit nyomtam az arcára, majd megindultam a szobába.csakhogy Tom felkapott és berohant velem a szobájába,aztán beledobott az ágyba.
-Jó éjt neked is-mondta majd kiment és becsukta az ajtót. Reggel azonban mikor felkeltem,Tomot találtam magam mellett!
-Hát te?-kérdeztem meglepetten.
-Tényleg!Nem is mondtam hogy alva járó vagyok!!-felelte majd mind ketten elkezdtünk röhögni.
-De most komolyan.Miért jöttél fel?
-Na jó..hiányoltalak!-bökte ki végül
-És már jól vagy?-vigyorodtam el.
-Igen, sokkal jobban.
-Ennek örülök! Akkor menjünk enni mert már éhen halok!
-Én is. Gyere!-mondta majd megindultunk a konyhába.Mikor odaértünk felültem a pultra .
-Mit szeretnél enni?-érdeklődött.
-Hmm..nem tudom! Mi van?
-Van müzli tejjel, és KÁPOSZTA!-nevette el magát.
-Ez esetben maradok a müzlinél.
-Rendben.Mennyit kérsz?
-Amennyit gondolsz.-mondtam. Ekkor elővett egy óriás tálat,és elkezdte bele borítani a müzlit és a tejet egyszerre.
-Hé! elég lesz!-kiáltottam.
-OKÉ!csak gondoltam...annyira éhes vagy..hogy
-Nem! nem vagyok.-feleltem Majd Tom és csinált magának egy tányérral,és utána leültünk az asztalhoz enni.Kis idő után aztán felkiáltott Tom.
-Túl csönd van!!!!Gyere. Elindult a nappali felé,és én követtem.Leültem a kanapéra és Tom bekapcsolta a tévét!Pont Spongyabob ment!Miközben néztük meg is ettük a reggelit majd tovább néztük a TV-ét.Egyszer csak annyira elkezdtünk annyira nevetni hogy leestünk a kanapéról.És épp Tomra estem.. és belenézett a szemembe.
-Én..én..-kezdem de ő hirtelenen megcsókólt.
Közben bejött valaki.
-Jóre..-kezdte-oh..zavarok?-ekkor felnéztünk és Tom anyukája Mrs.Cox állt ott.
-Jajj! Nem!-ugrottunk fel.
-Rendben csak azért jöttem hogy szóljak July hogy anyukád most hívott hogy ideje lenne haza menned!-fejezte be Ekkor ránéztem az órára.
-Igen már tíz óra úgy hogy mennem kell.Csak összepakolom a cuccom.-mondtam majd felmentem Tom szobájába,átöltöztem és már mentem is.
-Viszlát.-köszöntem el majd egy utolsó pillantást vetettem Tomra. Mikor hazaértem,felvittem a szobámba a cuccom és utána lementem anyának segíteni megfőzni az ebédet,persze nem nagyon sikerült ugyanis elkezdtem mesélni anyának mi történt tegnap délután óta.
-..és utána MEGCSÓKOLT.-fejeztem be végül.
-Jujj kicsim! ez olyan aranyos. Emlékszem az én első komolyabb kapcsolatomra..-kezdte el mesélni a gyerekkorát. És mint mindig most sem figyeltem rá mert megint elkalandoztam! ( na és mi másról mint rólam, meg Tomról :) )
-July!Ébresztő!-hallottam anya hangját.
-MI???-akadtam ki teljesen!
-Öltözz mert elkésel a suliból!-fejezte be anya majd kiment a szobámból. -NEEE!-kiáltottam-Nem álmodtam,tudom hogy Tom megcsókolt. Van bizonyítékom a karkötő!-mondtam majd elkezdtem keresni, de nem találtam sehol!-Áhh!!!!!-ordibáltam. Kis idő múlva mikor kellőképpen lenyugodtam,észrevettem hogy már negyed nyolc van! Gyorsan felöltöztem
reggeliztem majd azonnal rohantam suliba.Mikor beértem már elmúlt nyolc! Odaálltam az ajtó elé és egy nagyot sóhajtotam.(Nagyon izgultam mi lesz mert,még soha sem késtem)Benyitottam.
-Elnézést a késésért.Elaludtam..-mondtam egyre csak halkulva.
-Örülök hogy beértél!-kezdte a tanár-Amiért először fordult elő veled ezért nem írok be az ellenőrződbe,de a tanári kis füzetembe feljegyzem a késésed!Meg köszönheted a nagylelkűségemet!Leülhetsz.-fejezte be
-Köszönöm..-suttogtam ,majd leültem a helyemre. Óra után odamentem Tomhoz! Sziasztok! ez a rész kicsit hosszabb lesz mint a többi! Remélem tetszett,és ha igen kommenteljétek vagy likeoljátok!

3 megjegyzés:

  1. Szerintem jól írsz, és ezt nem azért írom/mondom mert a barátnőm vagy, hanem mert igaz. Olvasom a piszkozatokat, és meglátszik a munkádon, hogy nem csak egy szünetes részeket raksz fel, hanem több tanórán át írt részek kerülnek fel az internetre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tanórát úgy értem, hogy több tanórának megfelelően (bocsi ha nem lehetett érteni)

      Törlés
  2. Azt elfelejtettem, hogy lehet hosszú vagy rövid, az mindegy a lényeg a tartalom :)

    VálaszTörlés