2014. június 14., szombat

6.rész

Hazugságok


Óra után odamentem Tomhoz.
-Figyelj..sajnálom..-mondtam
-Mit sajnálsz?!Azt hogy genyo módon folyamatosan leráztál?
-igen,de ne haragudj.Tényleg megbántam!-feleltem de nem tűnt boldognak.
-Rendben megbocsájtok,-ekkor megnyugodtam,de folytatta-szerintem egy ideig hanyagoljuk egymást míg a történtek leülepednek. -fejezte be majd elment. Könnyek szöktek a szemembe..és berohantam a mosdóba, majd zokogni kezdtem.

Szerencsére Sam is épp bent volt.
-Úristen!-kiáltotta amikor meglátta az arcomat.-Mi történt?-kérdezte aggódva.
-Tom..nem akar velem..-kezdtem de nem tudtam tovább mondani,szerencsére láttam rajta hogy érti.
-Ne sírj!Majd idővel elfelejted!-mondta
-Te én NEM AKAROM ELFELEJTENI!-torkoltam. -De kérlek inkább beszélj vele..-fejeztem be
-Rendben de ígérd meg hogy akkor nem fogsz tovább sírni.-válaszolta
-Ígérem!-mosolyodtam el majd megöleltem.
-Oké! Akkor megyek megkeresem Tomot,de te szedd rendbe magad mert tiszta vörös a fejed és a sminked is teljesen elkenődött!-mondta majd kiment. Én pedig megmostam az arcom és kiigazítottam a sminkem. Vissza mentem a terembe.Becsengettek de a tanár még nem jött be.Ránéztem Samre és ő vigyorgott. Megnyugodtam, és odamentem hozzá.
-Na?Megbocsát nekem?-kérdeztem mosolyogva
-Hát..-kezdte és ilyenkor lekonyult a mosolyom.-Szóval ..van egy jó és egy rossz hírem.
-És?-kérdeztem
-A rossz hogy nem bocsát meg neked, a jó pedig hogy elhívott engem randira!
-Nee!
-DE!nem szuper?
-Nem,egyáltalán nem!Tudod nem azért küldtelek hogy .."bepasizz",hanem azért hogy beszélj Tommal hogy bocsásson meg nekem!-mondtam majd elrohantam. Nem akartam haza menni.Nem akartam sehova menni. Csak rohantam az utcán és közben elkezdett zuhogni az eső!
De engem ez sem érdekelt csak mentem. Azonban amikor egy kereszteződéshez értem,egy kocsit láttam közeledni.Innentől csak az éles duda hangjára, és a szemembe világító fényre emlékszem. A többi mond sötét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése